[LUGOS] Perl in Sys::Syslog...

Iztok Kham drkham at educy.si
Wed May 5 15:20:10 CEST 2004

Najprej hvala za odgovore ... sedaj pa k problemu, heh.

Kaže, da bomo počasi še kaj našli :-)
Ja echo $PERLLIB in $PERL5LIB mi ne vrne ničesar, ne kor root, ne kot
uporabnik.

Izpis ukaza ls -l /usr/lib/perl/5.8.4/Config.pm:
-rw-r--r--    1 root     root        35520 May  2
16:54 /usr/lib/perl/5.8.4/Config.pm

Je pa problem, da mi na drugi mašini, kjer stvar dela (isto Debian Unstable),
prav tako nič ne izvrže.

-- Iztok