mysql in proftpd

Bostjan Mercun bostjan at niansis.com
Tue May 4 23:56:20 CEST 2004

Pozdravljeni

Instaliran imam mysql 4.0.15a in baze, ki so bile se iz verzije 3.23. Baze
sem odtaral in na njih pognal mysql_fix_privilege_tables. Tabele so bile
popravljene. Tezava je v tem, da vsi lahko vidijo vse baze, ki so na
sistemu. Ce v /etc/my.cnf dodam vrstico "skip_show_database", potem nihce ne
vidi nobene, razen, ce mu dam Show_db_priv. Potem spet vidi vse. Torej, da
ne bo pomote, vsak vidi imena baz, ne pa tudi tabel v njih.

Kaj naj storim, da bo vsak videl samo svoje, tako kot je delalo v verziji
3.23? V dokumentaciji pise, da naj bi vsak videl samo svojo, ce je
skip_show_tables=OFF in show_db_priv='N', vendar jaz lahko takrat vidim vse.

Kot drugo me pa heca proftpd 1.2.8p (ocitno patchan). Na nekaterih
direktorijih obvisi pri ukazu LIST, torej pri refresu direktorija oz. ko
grem prvic nanj. Clienta je treba na silo zapreti, proces pa obvisi in
porabi 100% CPU-ja. Tako sem imel enkrat 50 socasnih procesov na strezniku
in temu primeren tudi load. Tudi ce vse procese pobijem in ftp streznik
restartam, na ta direktorij (in se na enega) spet ne morem priti, medtem ko
ostali delajo normalno. Tak log se ponovi za vse datoteke v direktoriju,
obvisi pa pri zadnjem, to je v tem primeru index.htm.

'<root dir>/index.htm', fullpath = '<root dir>/index.htm'.
using system stat()
using system stat()
using system stat()
dispatching auth request "gid_name" to module mod_auth_file
dispatching auth request "gid_name" to module mod_auth_unix
dispatching auth request "uid_name" to module mod_auth_file
dispatching auth request "uid_name" to module mod_auth_unix

Tukaj se stvar ustavi. Client vcasih pokaze vsebino, vcasih pa ne. Kadar jo,
ni popolna. Vcasih pa toliko casa traja, da je treba enostavno zapreti.
Dovoljenja so prava, prav tako sem direktorij ze brisal in naredil na novo.
V /etc/proftpd.conf nimam nobene direktive glede tega direktorija.

?!? Meni ni nic vec jasno. Ima kdo kaksno idejo? Na nekem drugem strezniku
sem prevedel najnovejsi proftpd in se je obnasal cisto enako, zato nisem sel
se tukaj na novo prevajat, ker verjetno tudi tu ne bo razlike.

Oboje tece na istem strezniku na slackware 9.1.

Hvala za pomoc in lep pozdrav

        Bostjan