[LUGOS] Povezava namiznega in prenosnega računalnika

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Mon May 3 14:31:27 CEST 2004

Lahko bi poslal kakšne loge in dhcpd.conf, da bi se vsaj videlo, zakaj se ti
DHCP ne zazene.

Drugace bi se mrezna kartica na namiznem racunalniku morala up-ati (ravno tako
bi se moral zagnati DHCP, ce je le nalozen modul za tvojo mrezno in obstaja
ethX in imas na njej nastavljen fiksni IP), ne glede na to, a je v njo vtaknjen
kaksen kabel ali ne. Tisti autonegotiation se pa itak zazene takrat, ko povezes
dve naprave.

Svetujem ti, da preveris/naredis naslednje:
- nastavitev subneta v dhcpd.conf
- poskusaj startati dhcpd kot 'dhcpd ethX'; X zamenjaj s stevilko tvoje kartice
- ce imas na prenosniku winxp, ne bi smel biti problem prikljuciti ga na mrezo
in dobiti IP kadarkoli, tudi med delovanjem - lahko pa se zatakne z obnovo
IP-ja; poskusi napisati v CLI naslednje: ipconfig /release [ENTER] ipconfig
/renew [ENTER]

lp, Rok

Pa se to - ni ti treba nastavljati nobenih bridgeov, vse lahko postoris s
primerno firewall skripto (NAT).

Navajanje g.r.e.g.o.r at email.si: