Postfix in relaying

Dejan Trop [Krofek] email at krofek.net
Mon May 31 21:23:31 CEST 2004

Doma imam postavljen Postfix, na katerem imam poštni strežnik za svojo
domeno.

Doma sem priključen na kabelskega operaterja. Se pravi smtp.isp1.net.

Ko pa sem v službi imam drugega ISP ponudnik in moram poštnega odjemalca
prestaviti na drugi SMTP, se pravi smtp.isp2.net

Kako bi naredil, da bi mi dovolil moj Postfix doma pošiljanje pošte preko
njega?

Rad bi, da mi moj domači Postfix dovoli pošiljati pošto tudi če jo pošlem iz
nekega zunanjega IP-ja ali zunanje domene.

            Dejan Trop