[LUGOS] Backup web, mail, dns strežnika

Jaka Močnik jaka at gnu.org
Sun May 30 13:59:59 CEST 2004

On Sun, 2004-05-30 at 12:46 +0200, Davor Guttierrez wrote:
> Hi
>
> Zanima me kako imate rešene stvari v zadevi. Kaj če vam internetni
> strežnik odpove na kak način zagotavljate čimprejšnji delovanje ipd.
idealna rešitev za res kratek downtime niso varnostne kopije. te še
vedno zahtevajo poseg administratorja. poglej si povečkratenje s
preklopom; recimo na http://www.linuxvirtualserver.org/

to reši težave spričo odpovedi hardvera; sicer za ceno nekaj redundančne
strojne opreme, ki pa jo lahko izkoristiš za porazdeljevanje bremena, da
ne bo le brezdelno čakala na to, da primarni strežnik odpove.

seveda je izvajanje varnostnih kopij podatkov še vedno nujno; kje, v
kakšnem back-endu, boš hranil podatke, kako jih boš sinhroniziral, če
gre za pogosto spremenljive podatke, in kako boš delal varnostne kopije,
je ločen problem, ki je tesno vezan na storitev, ki jo boš povečkratil.

lp,
	jaKa

email: jaka at gnu.org
w3:    http://fish.homeunix.org/people/jaka