[LUGOS] Transmit error, Tx status register 82

Jernej Horvat j+lugos at aufbix.org
Fri May 28 13:22:51 CEST 2004

Friday 28 May 2004 12:03, Dalibor Cvijetinovic >

> Na 3com kartici (na to kartico je pripet ADSL modem) se mi večkrat pokaže
> naslednje
> Ali je to problem napačnega duplexa in kako ga odpravim?

lahko probas naslednje:

- mii-tool in nastavis v HD ali FD (half/full duplex)
- uporabis modul za 3com kartico in mu dodas parameter za hd/fd

Lahko pa sebi in nam naredis uslugo in vrzes 3komo v kos in si kupis kaksno
omrezno kartico s RTL8139 cipovjem (1700 SIT v techtrade) ali pa Intel e100
(~6000 SIT).

RTL sicer porabijo malo vec procesorja, ampak DELAJO (za razliko od nakljucnih
"izpadov", ki jih imajo 3kome).
Z Intel omreznimi karticami pa ne bos imel nobenih problemov (v jedru uporabi
Intelov in ne Beckerjev gonilnik!).

my 0.02$

--
BOFH excuse #107: