[LUGOS] Autoconf in automake...

Jaka Močnik jaka at gnu.org
Wed May 26 17:55:46 CEST 2004

On Wed, 2004-05-26 at 12:00 +0200, David Klasinc wrote:
mah, afganistanec je boljši tako od sha1 kot od md5...

> Banzai!
ojla, moj najljubši sistemc in najljubši bivši predsednik!

> Po tem ko pozenem autoconf in se zgenerira configure/configure.in se v
> confugure pojavi ta isti del kode le da je na mesto $1 v pogojih in echo
> stavkih notri string 3.0.0
ko poženeš autoconf se iz configure.in zgenerira configure, configure.in
mora v source imeniku že apriori bit.

> Od kje je prisel tja mi je bolj ali manj neznanka, me pa zanima, ce ima kdo
> kaksno idejo...
naj te razsvetlim: nekdo, nekje kliče dotični m4 makro nekako takole:

KDE_USE_QT(3.0.0)

krivec je bodisi neposreden klic iz configure.in ali pa je klic
posreden, iz enega od makrov, ki se kličejo iz configure.in. globina
posrednosti je seveda lahko poljubna. če imaš srečo je tam nekje 10;)

hmmm, kaj pa zdaj? no, recimo da se deneš v tvoj top-level source imenik
in rečeš "grep -r 'KDE_USE_QT'"...

lp,
	jaKa

email: jaka at gnu.org