RE: [LUGOS] Izkušnje z ClamAV

Primož Gabrijelčič primoz at gabrijelcic.org
Tue May 25 18:23:25 CEST 2004

> moje edine izkusnje so, da zna vcasih tebi nic meni nic
> odpovedati/prenehati sprejemati povezave na njegov socket in ga je
> potrebno na roke resetirati.

Se zgodi, ja, je pa odvisno od verzije, ki jo poganjaš. Kakšne so bolj
stabilne, kakšne manj. Pomaga kakšen demon monitor - jaz uporabljam monit.

Aja, sicer mi pa ClamAV lepo špila v navezi z amavisd-new.

Pozdrav,
    Gp

    WinGpT: He's dead Jim, you get his wallet, I'll get his tricorder
OpenBSD SI: http://obsd.17slon.org, http://obsd.17slon.org/list