[LUGOS] Kateri protivirusni program je ujel okuzeno sporocilo?

Ales Casar casar at uni-mb.si
Tue May 25 09:56:48 CEST 2004

On Tue, 25 May 2004, Darko Vrsic wrote:

> Imam Amavisd-new in dva primarna protivirusna programa, ki ju ta
> uporablja. Rad bi ugotovil, kateri od njiju je zaznal virus v sporocilu,
> oziroma kdaj prvi od njiju ni zaznal virusa, drugi pa ga je. Najlepse bi
> bilo, ce bi to bilo razvidno iz obvestila, ki ga amavis poslje
> administratorju.

Pri meni se v taksnem obvestilu pojavlja ena od spodnjih treh vrstic:

Scanners detecting a virus: Sophie, Clam Antivirus-clamd
Scanner detecting a virus: Sophie
Scanner detecting a virus: Clam Antivirus-clamd

Kolikor razumem, je to tocno to, kar isces.

Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/