[LUGOS] Vprasanja glede GPL licence

Boštjan Jerko bostjan.jerko at MF.UNI-LJ.SI
Mon May 24 12:22:11 CEST 2004

Mislim, da bi bil proizvajalec programa boljši naslov za to vprašanje.
Načeloma pa bi moralo pisati v licenčni pogodbi programa.

Sicer pa lahko skripto objaviš v kakršnikoli obliki, saj tako ne more
delovati samostojno.

On Mon, 24 May 2004, gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si mused: