[LUGOS] X-strežnik in delovne postaje

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Sun May 23 09:44:54 CEST 2004

Hm, morebiti sem sel cisto mimo, ampak v X je to najpreprosteje.
Na mali masini dovolis dostop z velike: xhost + velika_masina,
nato startas na veliki masini program z:
DISPLAY=mala_masina:0.0 mozilla &

mozilla tece na veliki masini, ves UI (zaslon, glodalec, tipkovnica) je na mali masini.

ob zagoni lahko startas skripto kar iz rc.d kot katerikoli user z:
echo "startnekaj -- vt7 >/dev/tty9 2>&1 &" |su - username

LP

Iztok