[LUGOS] Problemi s sambo

tomaz at sms-send.net tomaz at sms-send.net
Fri May 21 13:32:48 CEST 2004

> Zdravo.
>
> Jaz sem imel podoben problem (samo da cakalna doba ni bila ravno 10
> minut ampak kaksni dve minuti). Malo sem tcpdumpal in ugotovil, da
> Windows XP poslje tudi neke requeste na port 80 na streznik. No,
> seveda pri meni web streznik ni laufal (default policy pa imam DROP),
> zato je Windows XP zelo dolgo cakal na kaksen odgovor na request. To
> sem popravil tako, da sem v svoj firewall dal takole vrstico:
>
> $iptables -A INPUT -p tcp --dport 80 -j REJECT --reject-with tcp-reset

Hm ... zadeva sicer zdej špila, rešitev je pa bila pa hardwerska. Malo sem
šel gledati mrežo in ugotovil da je tista mašina na hub-u bila sama. Sedaj
sem jo prestavil na drugi hub in zgleda da bo špilal.  Zakaj je samo Samba
imela probleme s tistim hub-om mi pa tudi ni jasno, ker so ostali  hub-i
od istega proizvajalce in celo enak model.

Sem pa pred tem še opazoval promet z ethereal. XP klient se je poskušal
povezati na port 445, pa mu ni uspelo, čeprav je port aktiven. Ko sem ga
pa zaprl z firewallom, je pa čakal s prvo konekcijo na port 139. Ko mu je
pa enkrat uspelo, je pa delalo brez problemov.

Hvala vsem za pomoč.

Lp,Tomaz