Odgovori: Re: [LUGOS] xfree86 4.4.0 problemi s fonti v konzoli

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Tue May 18 17:47:10 CEST 2004

y0W!

On Tue, 18 May 2004, Aljoša Španger wrote:

> alora napake pri upgradepkg ni bilo,
> nisem pa pognal mkfontdir.
>
> Sicer pa sem ze poskusil ponovno instalirati xfree86 4.3.0 vendar ni bilo uspeha.
>
> Problem je nastopil x Xinerama***
>
> Mogoce se kaksna ideja.

Jaz ti bom takole rekel (pa brez zamere). Ze nekaj casa spremljam tvoja
vprasanja na tej listi in sem dobil obcutek, da ne ves tocno kaj pocnes.
Hoces oziroma poskusas se iti nek "bleeding-edge" stuff pa po moje se
nimas dosti pojma o osnovah.

Tako da jaz ti predlagam in toplo priporocam, da se malo ustalis,
instaliras Slackware 3.6 in zacnes brati osnovne HOWTO dokumente, ker
takole ne bos nikamor prisel.

Pa se enkrat brez zamere.

lp,B