[LUGOS] Crkovalnik

Robert Ludvik robert.ludvik at zd-lj.si
Tue May 18 09:02:14 CEST 2004

dani1101 at volja.net pravi:

>Pozdravljeni!
>Imam eno zelo čudno težavo in to je ta, da bi rad naložil oziroma dodal v openoffice.org 1.1.0. črkovalnik za španščino.
>Naj vam povem, da sem poskušal že goro stvari vendar brez uspeha.
>
>PS: Openoffice.org je slovenski in ima še dodan nemški in angleški črkovalnik.
>
>Vsem pomagalcem že vnaprej hvala, Danijel.

http://fr.openoffice.org/DicOOo/index_dicooo.htm je domaca stran
projekta DicOOo. Sicer je v francoscini ampak ze prvi link na strani te
pelje do DicOOo.sxw, ki vsebuje makre za namestitev slovarjev za
preverjanje crkovanja, deljenje besed in tezavra in je na voljo tudi v
slovenscini.
Lp

--
Robert Ludvik