[LUGOS] bincimap

Borut Mrak b at aufbix.org
Mon May 17 17:30:33 CEST 2004

On Monday 17 of May 2004 16:01, Andraz Sraka wrote:
> [...]

Ime je noter verjetno za primer, ce imas NFS-shared Maildir in lahko vanj
zapisuje hkrati vec masin (ce imas naprimer vec frontend SMTP-jev). To ne
vpliva na branje iz Maildir-a.

> ja po mojih izkusnjah ni tako enostavno copy maildir-a  naredit na drug
> streznik. Zadevo bos najlazje resil imap2imap copy. Na netu bos nasu
> vrsto takih in drugacnih skript, ki to izvedejo preko imap protokola.
> Res pa je, da rabis vedeti podatke (uporabniska imena in gesla ..) o
> imap-u tako na eni, kot na drugi strani.

To ne drzi. Ce oba IMAP serverja uporabljata Maildir-e, lahko samo skopiras,
in zadeva mora delovat.

Mogoce ne deluje kaksna nestandardna stvar (Courier npr. uporablja neke
dodatne datoteke v Maildir-u), ampak vsaj maile bo uporabnik gotovo videl.

Zaplete se, ce IMAP serverja ne uporabljata enakega formata za mailboxe
(recimo Cyrus vs. Courier)

lp,
Borut.
--