[LUGOS] bincimap

Andraz Sraka a at aufbix.org
Mon May 17 16:01:01 CEST 2004

re

On Mon, 2004-05-17 at 15:56, Gregor Ibic wrote:
> zanima me kako je s premikanjem mailov med serverji. Recimo BincImap
> zapisuje maile v maildir formatu in fileti imajo v imenu tudi ime
> streznika. Kaj se zgodi ce jih premaknem na drug server (copy). A jih
> bo BincImap lepo posredoval IMAP klientu?

ja po mojih izkusnjah ni tako enostavno copy maildir-a  naredit na drug
streznik. Zadevo bos najlazje resil imap2imap copy. Na netu bos nasu
vrsto takih in drugacnih skript, ki to izvedejo preko imap protokola.
Res pa je, da rabis vedeti podatke (uporabniska imena in gesla ..) o
imap-u tako na eni, kot na drugi strani.

lp,
 Andraz

--
BOFH excuse #374: