[LUGOS] Regionalni setingi

Petar Hitij hipe at sdf-eu.org
Fri May 14 13:03:39 CEST 2004

On Fri, May 14, 2004 at 11:07:08AM +0200, Bernard Aliè wrote:
> Oj....
> rabm samo eno informacijo....
>
> imam suse8.2
> preko nadzornega sredi¹èa KDE (control panel)
> sem spremenil REGIONALNO OBMOÈJE IN JEZIK in RAZPORED TIPK na SLOVENSKO....
>
> zanima me, v katerih dokumente toèno se vpi¹ejo te spremembe...
> namreè
> v /etc/sysconfig/keyboard .. language...  ne èitam ravno teh sprememb....

Za KDE - ne vem in nimam pri roki da bi pogledal. Bi pa pogledal v:
  ~/.Xdefaults*    # ~ je tvoj home direktorij
  /etc/X11/Xsession
  /etc/X11/Xsession.d/*

> kam se vpi¹e èe naredim
> export LC_CTYPE=si_SL.iso8859-2 ???????????

Nikamor, tako nastavis spremenljivko okolja shellu, ki izvede ta ukaz.
Vsi procesi, ki jih ta shell pozene vidijo potem kopijo te spremenljivke.

Ce imas to vrstico vpisano v /etc/X11/Xsession potem nastavitev velja
za cel X session (graficni login, startx).

lp
Petar Hitij

----
hipe at sdf-eu.org