[LUGOS] Program za odlaganje source kode raznih programov

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sat May 8 14:40:38 CEST 2004

Osnova za to kar iščeš je definitivno CVS

je zrel in preizkušen... ima kliente taka za windows kot za linux, tudi
grafične.

namenjen je točno temu kar že njegovo ime pove Concurrent Version System

uporablja ga večina opensource projektov...

nekateri se spogledujejo tudi z novejšim programjem kot je Subversion,
ampak to naj še ne bi bilo tako dobro preizkušeno

če hočeš še dodatne storitve.. recimo bugzilla za upravljanje s poročili
o hroščih itd.. potem lahko še to namestiš...

čao
andraž