[LUGOS] CVS server

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Fri May 7 10:59:48 CEST 2004

y0W!

On Fri, 7 May 2004, David Klasinc wrote:

> Jasno, stvari moras prej importat v CVS preden jih lahko checkoutas... :)

Ja ja David :) Nisem se nikoli dela s tem tako da tisti init je bil to,
samo preden sem jaz do njega prisel (cvshome.org), sem prebavil ene 20
nepotrebnih strani, od tam dalje mi je vse jasno :) Tudi to prek ssh-ja
sem ze sprobal in poznam - samo nikoli na svojem repozitoriju, vedno na
tujih...

Tnx.

lp,B