[LUGOS] CVS server

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec at rs-pi.com
Thu May 6 11:26:48 CEST 2004

On Thursday 06 of May 2004 11:15, Blaz Podrzaj wrote:
> Hmm. Login dela, to itak. Samo ko hocem naredit checkout enega
> poddirektorija mojega $CVSROOT-a mi pa napise:
>
> Cannot access /cvsroot/CVSROOT
>
> ...torej ta dir je potreben?

server sam naredi CVSROOT direktorij,
ti pa moras imeti write dostop do njega.
jest mam na serverju v /cvsroot

drwxrwxr-x   3 cvs     cvs    1024 Jan  7 15:19 CVSROOT
drwxrwxr-x   4 mitja    cvs     512 Jan  7 15:19  moj_modul

potem ga chekoutam tako:
cvs -d :pserver:CVS_SERVER:/cvsroot checkout moj_modul

lp,
Mitja