Ne morem posiljati mailov

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Wed Mar 31 18:14:21 CEST 2004

Zdravo!

Prejsnji teden sem si na masino nalozil knoppix in ga potem
nadgradil, tako da imam sedaj Debian testing/unstable. Ker
brez poste ne morem, sem si zelel nastimati se to. Kot vidim,
je privzeti MTA smail.

Za posto sicer uporabljam Kmail in sem si nastimal vse potrebno.
Posto dobivam na en mail streznik v nasi mrezi in imam njegov
/var/mail priklopljen na /var/mail od moje masine. Problem je pa
sedaj v tem, da ko posljem mail na lugos listo mi mail kar nekje
obvisi, sploh ne dobim sporocila, da mail ni sel naprej.

Ce odklopim /var/mail, in nato pozenem mutt imam v njem nekaj
opozorilnih pisem. Vsebina je sledeca (brez vsebine poslanega pisma).