[LUGOS] Antivirus programi

Mario mario at badblueboys.hr
Tue Mar 30 13:47:42 CEST 2004

On Tue, 30 Mar 2004 13:43:38 +0200
"Marko" <marko at bass.si> wrote:

> Živjo!
>
> Katere antivirus programe uporabljate za Linux mailerje?
> Problem pri novih virusih je, da so e-naslovi vedno spoof-ani in potem
> dobivajo obvestila o virusih tudi tisti, ki se jih to ne tiče. Je že kakšna
> pametna rešitev.
>
> Osebno uporabljam Sophie + Virge.
>
> Hvala in Lp
> Marko

Uporabljam amavisd-new + f-prot + clamav

Ja, to je res problem s temi spoof-animi e-naslovi :)
Danes me je en model klical na phone, da je dobil virus od mene :) , kasneje pa  je ugotovil da je spoofan e-naslov in da je prislo iz nekega drugega xyz naslovnika...

According to the 'Received:' trace, the message originated at:
   iz6-26i.dial-up.arnes.si  (HELO Vrtec?Mackovci) (194.249.12.26)

LOL

:)

LP,
M.