[LUGOS] vsftpd on boot?

Petar Hitij hipe at sdf-eu.org
Sun Mar 28 16:29:06 CEST 2004

On Sat, Mar 27, 2004 at 10:03:32PM +0100, Toma¾ Toplak wrote:
> Iz sourca sem in¹taliral vsftpd in zdaj imam zagonsko datoteko /usr/local/sbin/vsftpd in ne vem kako bi naredil da se stvar za¾ene ob boot-u, èe preprosto nap¹em pot do zagonske datoteke v /etc/rc.d/rc.local ne deluje, kaj bi mi kdo predlagak skripto, ki bi jo lahko dal v etc/rc.d/init.d in potem linke v rc0.d in rc3.d?
> To vse laufa na Redhat-u 6.2!

Ob instalaciji bi se ti moral ze narediti tudi script
"/etc/rc.d/init.d/vsftpd".

Startas ga takole:
  /etc/rc.d/init.d/vsftpd start

Ustrezne linke za avtomatsko startanje ob boot-u ti na Red Hat-u
naredi program "chkconfig". Ce se prav spominjam (nimam pri roki
nobenega Red Hat-a):
 chkconfig --list vsftpd   # to izpise trenutno stanje
 chkconfig --add vsftp     # to ga doda v default nivoje

Vsftpd source vsebuje tudi ze skript za avtomatsko startanje tako
iz init.d-ja, kot s pomocjo inetd.d/xinetd.d, ce ti ga "make install"
ni ze skopiral kamor je treba.

Script za xinetd.d se nahaja na url-ju:
  ftp://vsftpd.beasts.org/users/cevans/untar/vsftpd-1.2.1/xinetd.d/vsftpd

Skopiraj ga v direktorij "/etc/xinetd.d", restartaj xinetd in stvar bi
morala delovati.

Seveda se bos moral malo ukvarjati tudi s konfiguracijo vsftpd-ja, da bo
stvar sploh uporabna in priblizno varna. Moral bos kreiratu uporabnika pod
katerim se bo vsftpd vrtel, direktorij, ki se bo uporabljal za datoteke ipd..

Ni pretirano zahtevno, a branju dokumentacije se ne bos mogel izogniti.

hipe at sdf-eu.org
SDF-EU Public Access UNIX System - http://sdf-eu.org