[LUGOS] KDE vprasanje/problem

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Mar 25 23:10:48 CET 2004

On Thursday 25 of March 2004 22:47, Mario wrote:
> Imam sveze installiran Debian 3.0, kernel 2.4.25, KDE 3.2 , XFree86
> 4.3.0.7, sistem deluje brezhibno, ampak imam eno tezavo v KDE. In sicer, ko
> zazenem firefox browser ali pa sylpheed mail client, iz bljiznice na
> desktopu ali pa iz KDE menija. Program se normalno zazene, ampak ob njemu
> tici animacijska ikona, ki se vrti se 20 - 30 sekund po zagonu doticne
> aplikacije. to neznosno iritira ... :)

Control Center -> Appearance -> Launch Feedback pa si tam nastavi, da tega ne
bo vec.

Ocitno tvoj build KDE-ja nekako ne dela prav lepo z GTK aplikacijami. Meni
dela OK (Debian testing + novejsi KDE in X iz unstable). Obcasno se sicer
pojavi tudi to, kadar kaksna aplikacija med nalaganjem crkne, ampak to je
zelo redko.

lp,
Borut.