apache2 in vhosts

Goran Kavrecic gorank at email.si
Thu Mar 25 22:27:24 CET 2004

Na mašini sem imel apache2, ki je čisto lepo delal s http.

Potem sem dodal ssl in začel malo popravljat po vhosts.conf

Rezultat je, da sedaj lahko tudi osnovno stran gledam samo še preko
https. Od branja apache dokumentacije se mi že blede.

Kaj mi lahko nekdo pomaga ponovno postaviti vhosts.conf, da bo zadeva
delovala preko http in https? (lahko tudi brez virtualnih domen
zaenkrat)

(trenutna vhosts.conf je taka, da ni uporabna oz. čisto nepomembna)

Imam firewall, ki dela static NAT na to mašino za (HTTP, HTTPS, POP3,
SMTP in FTP)

Računalnik naj bo 'masina', domena pa 'domena.si'.

Če kaj pomaga, apache javi:
---
 * Starting apache2...
[Thu Mar 25 22:19:59 2004] [error] VirtualHost domena.si:443 -- mixing *
ports and non-* ports with a NameVirtualHost address is not supported,
proceeding with undefined results
[Thu Mar 25 22:19:59 2004] [error] VirtualHost domena.si:80 -- mixing *
ports and non-* ports with a NameVirtualHost address is not supported,
proceeding with undefined results
[Thu Mar 25 22:19:59 2004] [error] VirtualHost _default_:443 -- mixing *
ports and non-* ports with a NameVirtualHost address is not supported,
proceeding with undefined results
[Thu Mar 25 22:19:59 2004] [warn] NameVirtualHost *:0 has no
VirtualHosts                                                     [ ok
]---

lp, goran