zaznavanje CD/DVD medija

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Mar 25 11:48:09 CET 2004

Zivjo.

A kdo ve za kaksen enostaven programcek, ki bi ga pognal iz command line-a in
bi mi vrnil informacije o CD/DVD enoti? Se pravi, ali je vstavljen kaksen
medij, ce je, ali je CD ali DVD, ali je prazen,...

Edini program, za katerega vem da to dobro pocne, je k3b, vendar se mi res ne
da trgat kode iz njega, predvsem zato ker nisem dovolj domac s C++, da bi
lahko naredil kaj uporabnega v doglednem casu.

In ne, odgovor ni cdrecord. Ta trenutek sem sicer pozabil zakaj, ker sem to
pocel pred kaksnim mesecem, ampak takrat odlozil. cdrecord definitivno ni bil
OK za moj namen.

lp,
Borut.