[LUGOS] Razvoj distribucije Pingo 3.0

igor igor.mat at uni-mb.si
Wed Mar 24 15:31:26 CET 2004

Na 1080137086, 2004-03-24 ob 15:04, je Matjaz Horvat napisal(a):

> No, je pa tudi to res, da Debiana inštaliraš 1x v življenju, Fedoro pa z
> vsako novo različico. V teoriji :)

Ne morem si pomagati, da ne bi nekaj zlobnega pripomnil.  Na tej listi
prevladujete
ljubitelji debiana.  A, ko je treba zrtvovati nekaj prostega casa, pa se
izkaze, da je
v ekipi samo en debianovec ...  Ce bi vas bilo vec, bi Pingo zagotovo
imel se kaj
vec kot apt-get in podporo za ntfs, naj omenim samo to, kaj sem sam
opazil.

LP,  Joze iz Spodnje Duplice
(Priznam, tudi sam sem poskusal instalirati Debian, pa ni slo.)