[LUGOS] IMP

Dalibor Cvijetinovic dalibor at ice.si
Wed Mar 24 11:09:27 CET 2004

Sedaj pa dobim to:

Fatal error: Call to undefined function: mysql_pconnect() in /etc/horde/db_mysql.inc on line 73

Ali mi manjka tudi mysql??

Lp
Dalibor

Hojla Dalibor,

Wednesday, March 24, 2004, 10:58:58 AM, si napisal(a):

> Za webmail uporabljam IMP in stvar je delala kar nekaj čas. Kar
> naenkrat pa hoče browser downloadat nek file. Ta file je php scripta.
> Kaj se je zgodilo z mojim phpjem? Kako lahko vzpostavim nazaj to
> stvar?

Ob upgradeu apacheja si pozabil dodati v httpd.conf nekaj takega:

AddType application/x-httpd-php .php

..
Omogoceno pa moras imeti seveda tudi nalaganje PHP modula:

LoadModule php4_module        libexec/libphp4.so
AddModule mod_php4.c

                              GreetZ, Stojan