[LUGOS] VPN

Borut Mrak b at aufbix.org
Wed Mar 24 10:04:33 CET 2004

On Wednesday 24 of March 2004 10:00, Dalibor Cvijetinovic wrote:
> Ali si že probal povezati mašino z freeswan in mašino z ipsec-tools? Ali so
> kakšni problemi, triki, etc...

Kaj pa vem... ce razumes teorijo za IPSEC-om, potem porabis za postavit
ipsec-tools priblizno pol ure, skupaj s kompajlanjem kernela... in to ne z
Linuxom na drugi strani. Pri freeswan-u pa je bilo delovanje s cimerkoli
drugim prava umetnost, vsaj po mojih izkusnjah.

Ampak kot receno, jaz se s temi stvarmi zdaj vec kot pol leta nisem aktivno
ukvarjal... the joys of being unemployed :-)

lp,
Borut.