[LUGOS] VPN

Borut Mrak b at aufbix.org
Wed Mar 24 09:45:42 CET 2004

On Wednesday 24 of March 2004 09:07, Dragan Jojic wrote:
> Me pa pol zanima kaj se priporoca za resno delo?  Naj raje nalozimzadnjo
> verzijo Super FreeS/WAN ? Ali bo dovolj dobro delovala OpenSwan verzije
> 2.x ki ze podpira jedro 2.6 ???

Jaz tega openswan-a se nisem gledal, ampak ce je res to samo frontend, da
lahko konfiguriras 2.6 IPSEC tako kot vcasih freeswan, why bother?

Jaz sem takoj, ko je prisel 2.6 ven, poskusil s temi ipsec-tools in niti
slucajno ne pogledam nazaj k freeswan-u. Konfiguracija je bistveno bolj
pregledna, vsaj zame.

Ce je kaj drugace, naj me nekdo razsvetli.

lp,
Borut.