RE: [LUGOS] Vprašanje o distribucijo (ne me kregat....)

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Tue Mar 23 22:25:17 CET 2004

S Slackom nisem preskusal minimalisticnih scenarijev. Veliko izkusenj imam z
RH v razlicnih verzijah. GUI ni za porabo pomnilnika toliko problematicen
glede tega ali je namestitveni program graficni ali tekstualni, kot je
tezava predvsem ta, da namestitevni program vse nastavitve hrani v
pomnilniku, dokler ne potrdimo zacetka namestitve.

Poraba pomnilnika pri grafiki ali textu se razlikuje le za 8% pri 64 MB, kar
je takorekoc zanemarljivo.

Lep pozdrav,
Ales