RE: [LUGOS] Vprašanje o distribucijo (ne me kregat....)

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Tue Mar 23 22:06:23 CET 2004

Tezava je, da vsi sodobni namestitveni programi zahtevajo precej rama pri
namestitvi, namesceni sistemi pa brez grafike lepo tecejo tudi s toliko
rama, kot ga imas ti. Najbolj preprosta resitev je, da iz tega ubogega
stroja vzames disk in ga vstavis v bolj bogat sistem, naredis namestitev na
njem in disk vrnes v sibkega. Nato bos moral ob prvem zagonu nekaj
konfiguracije popraviti rocno, a to ne bo tako zelo tezko. Kolikor se svojih
poskusov v tej smeri spominjam, se bos  se najvec zafrkaval s tem, da bos
moral naloziti pravi kernel za svoj procesor, kar pomeni, da bos moral
uporabiti se kaksno zagonsko disketo, se raje kar Knoppixa ali Slo-techa. Ko
bo sistem ziv, pa bo delal kot omejen streznik (brez grafike!) kar zanimivo
spodobno.

Lep pozdrav,

Ales

  _____