[LUGOS] Razvoj distribucije Pingo 3.0

Andraz Sraka a at aufbix.org
Tue Mar 23 18:32:05 CET 2004

On Tue, 2004-03-23 at 13:45, Gregor Gorjanc wrote:

> Zakaj pa debian stable? Saj ja vsi vec ali manj uporabljajo unstable. Se
> motim?

se ne motis .. tudi jaz sem se ze od vsega zacetka bunil zakaj ni bil
izbran debian in ne RH, ki je "prenehal obstajati". Vendar ni dovolj, da
samo vstrajam in govorim kaj bi bilo bolj primerno, dejansko je potrebno
nekaj na tem narediti in se zraven vkljuciti aktivno v projekt; jaz zal
nisem nasel casa se za to ..

da .. smiselno bi bilo vzeti sarge-a (ki bo stable v roku tedna, meseca,
leta ;-]) in narediti total recompile vseh paketov za pentium in
podobno. Da ideja ni dovolj ..

fantje, ki aktivno delujejo na projektu Pingo so se odlocili na podlagi
"osebnih" takih in drugacnih izkusenj za RH/ oz. v nadaljevanju za
fedoro, zdaj pluvat cez se mi ne zdi smiselno in tudi ni prav vkolikor
ne nameravamo aktivno podpreti projekta. IMHO. Lahko jih pa vseeno
podpiramo, ce tudi smo nekateri mnenja, da bi bil Debian primernejsi;
ali pa celo da bi bil SuSE primernejsi od Fedore. Pac .. osebno se vedno
podpiram projekt Pingo in cestitam vsem, ki so na tem projektu delali za
dosedanje delo in uspehe.

> Ali je v primerjavi s tem fedora toliko boljsa/novejsa? Zadeve me
> zanimajo, ker imam RH8.0 in se odlocam ali bom sel na fedoro ali debian.

Debian unstable != fedora

> Enkrat sem ze tipal na listi in sem dobil obcutek, da ima debian boljso
> "podporo" oz. vec razvijalcev kot fedora. Ali se je v zadnjem casu to precej
> spremenilo?

ne .. Debian community je znatno vecji in sam community dobro,
porazdeljeno in "teamsko" deluje, medtem ko se je Fedora community komaj
"postavil" na noge. IMHO ima Debian se vedno boljso "podporo", ce lahko
temu tako reces; vendar cas bo pokazal.

lp,
 Andraz

--