[LUGOS] Vprašanje o distribucijo (ne me kregat....)

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Tue Mar 23 00:27:38 CET 2004

On Mon, 22 Mar 2004 23:35:01 +0100
Tomaž Toplak <Tomaz.toplak at gmx.net> wrote:

> Hmm.. pred nekaj dnevi sem z omare potegnil staro kišto (P120, 16MB rama
> in 1,2 disk, pa še eno mrežno sem not vtakno)! Zdaj pa mam težave, ker sem
> probal že debian preko interneta gr spravit, pa neke zašteka, mandrake 9.1
> je hotel met več kot 68 MB rama, red hat 8.0 se je tudi buno nat količino
> pomnilnika, suse 9.0 pa je čisto odpovedo, tak da sn zaj čisto na dnu z
> mojo pametjo!

redhat 6.0 sem zinstaliral na notebooka z 8mb rama, kjer je bil se celo
pogojno uporaben ... seveda zgolj konzolni nacin.
debiana sem cisto lepo zinstaliral na 386ki s 16mb rama, z 32mb rama je pa
ze pesem.

> Aja rad bi vzpostavo web server(apache), ki bi mi vedo delat z php-jem in
> perl skriptami..

hmm ... samo ce imas kak teden casa odvec ;)

> če ma kdo kakšno podobno kišto usposobljeno mi naj pove kaj gor laufa da
> bom lahko s tistim probal:)

na takih konfiguracijah se laufa domaci firewall s kakim floppyfwjem :)

--

Jure Pečar