Vprašanje o distribucijo (ne me kregat....)

Tomaž Toplak Tomaz.toplak at gmx.net
Mon Mar 22 23:35:01 CET 2004

Hmm.. pred nekaj dnevi sem z omare potegnil staro kišto (P120, 16MB rama in 1,2 disk, pa še eno mrežno sem not vtakno)!
Zdaj pa mam težave, ker sem probal že debian preko interneta gr spravit, pa neke zašteka, mandrake 9.1 je hotel met več kot 68 MB rama, red hat 8.0 se je tudi buno nat količino pomnilnika, suse 9.0 pa je čisto odpovedo, tak da sn zaj čisto na dnu z mojo pametjo!
Aja rad bi vzpostavo web server(apache), ki bi mi vedo delat z php-jem in perl skriptami..
če ma kdo kakšno podobno kišto usposobljeno mi naj pove kaj gor laufa da bom lahko s tistim probal:)

lp