[LUGOS] Samba, Windows 2000 --- Počasi!

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Mar 22 14:06:16 CET 2004

Vedno pri testih je problem, ko moraš ugotovit kaj v bistvu zares
testiraš, kaj tvoje meritve povejo...

Torej... na misel padejo sledeči faktorji:
1. različne mašine - a se je zadeva dejansko poganjala na istem
hardwareu?
2. celo dve rtljki sta lahko različni
3. kabli
4. fine tuning sistema - morda imaš ozko grlo v disku ali morda v
datotečnem sistemu - ali uporabljaš raiserja/xfs/jfs?
veliko je odvisno od tega kakšne podatke zares prenašaš - ali prenašaš
tako da je izkoriščen memory cache na sistemu - v tem primeru diskov ne
obremenjuješ ali ne. ali prenašaš veliko majhnih fajlov ali ne (na
hitrost tega zna sam datotečni sistem zelo vplivat)
5. ali imaš sistem optimalno nastavljen (recimo pri ide diskih - hdparm
s pravimi parametri, uporaba DMA), pri določenih scsi kontrolerjih lahko
nastavljaš koliko hkratnih requestov je lahko v queueu itd...
6. poglej obremenitev procesorja med prenosi...
7. podpora specifičnemu hardwareu pod linuxom in windowsi.. driverji
lahko delajo čudeže.
8. poskušaj rtljke zamenjat s čim spodobnim - intel etherexpress . s tem
izključiš to možnost itd...
9. koncu koncev nastavitev same sambe...

skratka ... moral boš malce eliminirati možne vzroke...

drugače pa na istem hardwaru boš pri enostavnih prenosih (ogromne
datoteke, en sam stream prenosa) prišel v končni fazi do približno
enakih hitrosti neglede na OS... ker bo vedno omejujoč dejavnik hardware
raw troughput.

software bo resnično odločil v prid winsom ali linuxu, ko boš imel
veliko klientov, ... ko bo sistem moral 'pametno' uporabljati resource.

Lep pozdrav
Andraž Tori