lirc

Tomaz tomaz at sms-send.net
Sun Mar 21 23:31:19 CET 2004

Zdravo,

mam probleme pri instalaciji lirc-a na Fedora Core 1 z custom build
kernela 2.6.3. Kernel sem pachal s podporo za lirc. Imam navaden dongle
prikljucčen na COM1 in pod windowsi z WinLIRC-om deluje brezhibno.
Lirc je instaliran kot rpm (lirc-0.6.6-2.fr).

V /etc/modules.conf sem dodal "alias char-major-61 lirc_serial", vendar
se module ne naloži sam. Moram ga naložiti rocčno (modprobe
lirc_serial). Naložita se module lirc_serial in lirc_dev, v log se pa
zapiše:

lirc_dev: IR Remote Control driver registered, at major 61
lirc_serial: auto-detected active high receiver
lirc_dev: lirc_register_plugin:sample_rate: 0

Lircd je startan. V /etc/lircd.conf sem pa tudi prekopiral pravi config
file za moj dalinec (enak dela na windowsih).

Od tu naprej pa ne gre. Zadevo bi naj stesiral z ukazom mode2, sam mi ta
vrne:
# mode2
mode2: error opening /dev/lirc
mode2: No such device

V /dev pa je:
# ls -l /dev/lirc*
lrwxrwxrwx 1 root root 5 Mar 21 16:08 /dev/lirc -> ttyS0
srw-rw-rw- 1 root root 0 Mar 21 16:10 /dev/lircd
prw-r--r-- 1 root root 0 Mar 21 16:05 /dev/lircm

Če ima kdo kake izkušnje bi bila pomoč zelo dobrodošla.

Lp,Tomaz