[LUGOS] za sudo expert-e

Gasper Zejn gape at owca.info
Thu Mar 18 15:23:03 CET 2004

su in sudo ni isto.
sudo je prednastavljen od administratorja, medtem ko su zamenja
uporabnika -- switch user.
sudo se nastavi v /etc/sudoers

sam imam nekaj podobnega notri, da lahko mountam kar se mi zahoče
(predvsem smbfs...), brez roota:

	gasper  ALL=(root) NOPASSWD: /bin/mount, /bin/umount

Če kaj pomaga...
LP

Gregor Gorjanc pravi: