[LUGOS] za sudo expert-e

Golec Darko Darko.Golec at mobitel.si
Thu Mar 18 14:44:36 CET 2004

Če izvedem sudo /imail/Mx6.0/bin/imservdisplay dobim error
"BEGIN failed--compilation aborted at /imail/Mx6.0/bin/imservdisplay line 1044"

To je zaradi tega, ker ta komanda za user-ja root ne obstaja, zato isti error prikaže, če naredim kot root /imail/Mx6.0/bin/imservdisplay.
Potrebno je namreč su - mx -c  /imail/Mx6.0/bin/imservdisplay. Ko pa hočem to dodat v sudoers, visudo javi napako.

Zato me zanima, kako rečti sudotu, naj izvede komando su - mx -c, kot drugi user in ne kot root...