[LUGOS] WineX, graficna kartica

Petar Hitij hipe at sdf-eu.org
Wed Mar 17 09:49:02 CET 2004

On Wed, Mar 17, 2004 at 06:45:33AM +0100, polz wrote:
> Radeoni (do 9200) imajo free driverje. Nvidie ne.
> Delujejo tudi na alternativnih platformah (Alpha 21164 preverjeno).

V trgovini so imeli le Radeona (9200se). Vse ostalo je bilo bistveno
drazje.

Pozitivno je to da nima ventilatorja.

Prejsnji mesec sem dal nov disk v moj racunalnik. Bistveno hitrejsi,
neprimerno vecji, a na zalost tudi bolj hrupen. Po parih dneh sem
dal nazaj stari dobri 4GB velik in TIH disk. Nic hudega ce dela
bolj pocasi, samo da je tiho, ker tako lahko jaz vec naredim.

Glede svobode: pisana je, ni crno-bela. Meni ni bilo vsec, da v
trgovini nisem imel vec izbire (svobode), tebi pa ocitno ni vsec
da je Nvidia closed source. Razlicni smo, to je fino. Ampak kaj
pa jaz vem, meni je CLI boljsi kot GUI :) .

lp
Petar

hipe at sdf-eu.org
SDF-EU Public Access UNIX System - http://sdf-eu.org