hylafax in isdn modemi

Peter Veselko peter.veselko at isg.si
Tue Mar 16 16:26:09 CET 2004

zanima me ce ima kdo iskusnje s kaksnim isdn modemom ki nebi delal nobenih
problemov s hylafaxom ( interni avm fritz!pci v2 dela v redu, razen tega da
sem 99% da mi zarad njega in/ali njegovih driverjev neha delati server, na
katerem rebootanje ob problemih ne pride v postev ker dela se kaj drugega,
externega courierja I pa se nisem uspel pripraviti do sodelovanja s hylafaxom
in po brskanju po arhivih me to ne preseneca, precej ljudi je namrec imelo
razne probleme z njim)
torej zanima me ce lahko kdo priporoci isdn modem(notranji ali zunanji) ki bi
delal brezhibno in ne skodil zdravju serverja

--
hvala in lp,
peter