[LUGOS] programski RAID 1

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Tue Mar 16 09:19:21 CET 2004

Zdravo.

Software-RAID howto na www.tldp.org.

> V primeru izpada enega od diskov master ali slave, se sistem
> samostojno postavi na noge ali je treba disk preformatirat.

Nekateri danasnji BIOSi ne omogocajo "failover" boota - torej da bi se
avtomaticno bootali iz drugega diska, ce prvi crkne (ali obratno).
Tako da v skrajnem primeru je potrebno (v primeru da en disk odleti),
v BIOSu nastaviti, da se boota z drugega in potem (ce imas GRUBa),
bootati iz pravega diska.

--
Nejc Skoberne
Grajska 5