[LUGOS] Openoffice & SLO znaki

Goran Kavrecic gorank at email.si
Mon Mar 15 22:40:17 CET 2004

 Prej sem pozabil omeniti, da imam težave s tiskalnikom, ki nima ravno
nekih svojih fontov - HP690C (vsaj mislim, da nima nič takega
vgrajenega).

 Vseeno sem zamenjavo fontov izključil(v "spadmin") pa zadeva še vedno
ne deluje na tiskalniku.
 Pripravil sem print z nekaj različnimi fonti in prišel do zaključka:
- dela lepo z MS truetype-i, ki sem jih namestil s "corefonts"
- ne deluje s fonti iz distribucije ("Times" in "Courier")
- deluje s fonti iz OO ("Lucidasans" in "Bitstream Vera Serif")
(izvor fontov iz zadnjih dveh je moja predpostavka)

 Težavo sem rešil z izbiro drugih fontov. Vseeno pa bi rad prišel zadevi
do konca. Pa še zakaj bi težavo rešil s pomočjo MS, če jo verjetno lahko
rešim znotraj linuxa.

LP,
Goran