sftp chroot

Tadej Kirincic kiri at siol.net
Mon Mar 15 21:15:25 CET 2004

na eni masini sem laufal sftp patchan po navodilih na tej strani:
http://mail.incredimail.com/howto/openssh/addons/sftp-chroot.howto.txt

do zdaj je delalo vse lepo. potem sem se odlocil da je cas za upgrade
opensshja. instaliral openssh, patchal itd. zdaj pa pride do problema.
uporabniki, ki nimajo nastavljenega sftpshja se lahko normalno povezejo
s sftp, tisti ki pa imajo sftpsh nastavljen (chrootan sftp), pa dobijo
tak reply: Received message too long 1936094320
pozna kdo resitev za ta problem?
chrootan sftp rabim zato, ker ne maram, da se mi nekateri uporabniki
lahko sprehajajo kjerkoli drugje po sistemu, razen v svojem home
direktoriju.

--
Lep pozdrav, Tadej
E-mail: tadej at sobotainfo.com