[LUGOS] Kako do linuxa?

Igor Kresnik lovec at volja.net
Mon Mar 15 19:22:54 CET 2004

Če me spomin ne vara je možno tudi v Susetu nastaviti da se ti zažene iz
flopy diska. Fedora ima to zagotovo

Miha Tomsic pravi:

--
Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor Kresnik

Preiskusni programi( Shareware programs)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843