Kernel panic: VFS: unable to mount root fs

Iztok Kham drkham at educy.si
Mon Mar 15 11:57:47 CET 2004

Lep pozdrav!

Na prenosnika sem inštaliral sem Debianov (unstable) kernel-source-2.6.3, ga
skonfiguriral in naredil make-kpkg. Paket sem instaliral, uredil lilo in
stvar je delovala (celo ACPI deluje!).

In potem sem želel zadevo ponoviti ... spremenil sem config (z make
menuconfig), pognal make-kpkg ... instaliral ... in novi kernel se sicer
začne zaganjati, potem pa mi javi:
Cannot open root device "301" or unknown block(3,1)
Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on unknown block(3,1)

ls -l /dev/hda1 mi pravi:
brw-rw----    1 root     disk       3,   1 2002-03-14 22:51 /dev/hda1

Driver za EXT2 in EXT3 imam vključen v kernel in ne kot modul, filesystem je
EXT3

Kakšen nasvet?

-- Iztok