[LUGOS] Kako do linuxa?

vojko kočevnik tehnicnapomoc at email.si
Sun Mar 14 14:05:26 CET 2004

Lp,

Ce distribucija ki jo namescas dopusca(Suse bi moral) je najbolje da poskusas
UPDATAT linux (pri installaciji izberes "update" opcijo) ..na ta nacin se bodo
tvoje osebne datoteke ohranile...

Ce drugace ne gre si zrihtaj kaksno distribucijo ki se poganja na cdromu (npr
knoppx) preko nje mountas linux particijo naredis backup pomembnih datotek iz
ter ponovno namestis linux.

Srecno !