[LUGOS] hdparm in diskovje

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Sun Mar 14 13:19:25 CET 2004

Pozdravljen

On Sun, 2004-03-14 at 12:30, Gregor Ibic wrote:
> Sicer pa so masine stabilne. Predvideval ce se kaj tepe s chipsetom potem bi lahko nagajalo
>
> Sicer pa so to original Compaq masine z ICH5 revision 2 chipovjem. Imajo tudi SATA, vendar sem namenoma vse dal na ATa, da ja ne bo problemov.
> dmesg pravi da sicer ga ni spravil v 100% native mode, vendar je na vse vklopil DMA.
>
> Sicer pa sem se ravno ko to pisem spomnil, kake tezave sem imel s cisto SATA masino. In da hoce imet se SCSI disk podporo in se vso saro, da se pravilno zinicializira.
>
> Bom se enkrat prevedel jedro na FULL OPTIONAL, pa da vidimo.

> [...]

Katero distribucijo pa uporabljas? Sem doma na svoji masini testiral in
sem prišel do podobnih problemov. Z RHEL 3 se mi je stvar obnašale prav
tako kot tebi. Nato sem namestil Fordoro in naložil posodobitve pa je
špilalo.

--
Lep pozdrav,

Davor Guttierrez
http://www.d-mashina.net
davor at guttierrez.org
davor.guttierrez at d-mashina.net

"sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support"