[LUGOS] hdparm in diskovje

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Sun Mar 14 12:30:43 CET 2004

Imam 4 take masine, obnasajo se enako.

DMA je vklopljen.

Saj, imam kar precej izkusenj s forami z diski, in valjda, ko kupim masine zase, je problem.
Mora biti kaka druga fora.

Sicer pa so masine stabilne. Predvideval ce se kaj tepe s chipsetom potem bi lahko nagajalo

Sicer pa so to original Compaq masine z ICH5 revision 2 chipovjem. Imajo tudi SATA, vendar sem namenoma vse dal na ATa, da ja ne bo problemov.
dmesg pravi da sicer ga ni spravil v 100% native mode, vendar je na vse vklopil DMA.

Sicer pa sem se ravno ko to pisem spomnil, kake tezave sem imel s cisto SATA masino. In da hoce imet se SCSI disk podporo in se vso saro, da se pravilno zinicializira.

Bom se enkrat prevedel jedro na FULL OPTIONAL, pa da vidimo.

Sicer pa se kak namig z veseljem sprejmem.

Aja, ima kdo kako minimalno configuracijo za SATA diskovje. Se pravi minimalni nabor .config - a, za normalen boot.

lp,
gregor