[LUGOS] hdparm in diskovje

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Sun Mar 14 11:52:36 CET 2004

Jaz imam tudi eno vprašanje glede diskovja.
Imam par mašin, čisto novih, P4 Xeon 2.8 HT desktopov, v katere sem dal po 2 diska Maxtor 250 ATA.
Le te sem dal nato v mirror in v logical volume (kar pa ni poanta)

Problem je v tem, da transfer - copy ne gre cez 10MB/s ali celo manj. Pade tudi na 2-4MB.
In to pri kopiranju iz lokacije na lokacijo na disku IN tudi pri branju z mreze.
Skratka neki ga bremza.
Obremenitve procesorja ni, diski so tudi najnovejsi z 8MB cachea, tako da bi vsaj branje moralo iti hitreje.
Morda zopet nagaja TG3 - broadcom 1G kartica (onboard), samo mi je cudno ker je tudi lokalen transfer
nikakav. POskusil sem 2.4 in 2.6 jedra. Ni neke spremembe.

Skratka, ce ima kdo kak namig, bi bil vesel.

LP,
Gregor